wpisujcie Wasz ranking dokonań tego reżysera.
Mój jest taki:
1 - Cujo - 8
2 - Klejnot Nilu - 7
3 - Obroża - 7
4 - Oko kota - 6
5 - Aligator - 5
REBOOT
1. Klejnot Nilu - 8/10
2. Obroża - 7/10
3. Cujo - 7/10
4. Żółta gorączka - 7/10
5. Oko kota - 6/10
6. Aligator - 6/10
7. Komando FOKI - 5/10
1. "KLEJNOT NILU" - 9/10 Jakże przesympatyczna i czarująca kontynuacja. I te dialogi!
- Jack Colton nie żyje, panno Wilder.
- Niemożliwe. Nie zrobiłby mi tego bez uprzedzenia.
2. Obroża - 7/10
3. Komando Foki - 7/10
1 - Cujo - 8
2 - Klejnot Nilu - 7
3 - Obroża - 7
4 - Komando Foki - 7
5 - Oko kota - 6
6 - OP Center - 5
7 - Aligator - 5
8 - The Dukes of Hazzard: Reunion! - 4